TBF | ONURALP BİTİM'DEN GENÇ BASKETBOLCU ADAYLARINA TAVSİYE VAR

onuralp bitim

 Onuralp Bitim Genç Basketbolculara Ne Tavsiye Ediyor?

Geçtiğimiz gün Türkiy Basketbol Süper Ligi (TBF) müsabakasında  Bursa derbisinde Tofaş-FE Bursaspor'un karşı karşıya geldi. Nefes kesen maçtan sonra FE Bursaspor'un 82-83 kazandığı maçtan sonra FE Bursaspor'un genç yıldızı maçtan sonra uzatılan mikrofonda genç oyunculara tavsiyelerde bulundu.

Onuralp Bitim müsabakadan 20 sayı ve 5 asistlik performans ile ayrıldı. EuroCup'ta da yükselen genç yıldızlar listesinde yer alan temsilcimiz maçtan sonra açıklamalarda bulundu.

Yayıncı kuruluş muhabirinin "Genç basketbolcu adaylarına ne gibi tavsiyelerde bulunursun?" sorusuna Onuralp Bitim şöyle yanıtladı.

"Genç basketbolcu adayları karar alırken uzun vadeli düşünmelerini öneririm." dedi.

Onuralp Bitim EuroCup Genç Yıldızlar Listesinde Yer Alıyor


Onuralp Bitim'i geçenlerde EuroCup kendi sitesinde yükselen genç yıldız olarak gösterildi. Yükselen genç yıldız olarak gösterilen temsilcimiz de şöyle konuştu.

"Sahada elimden gelen her şeyi yapıyorum. Tavsiyem genç basketbolcu adaylarının anlık kararlar yerine, kendilerini ileriye götürecek adımlar atmalarıdır. Kendimden örnek vermek gerekirse farklı kulüplere gidebilecek şansım varken, gelişimimi en sağlıklı şekilde yürütmek için Bursaspor'da kaldım.

Bu sebeple genç basketbolcu adaylarına verebileceğim tavsiye de şudur: Her şeyden önce kendinizi geliştirmeye bakın. İlk önceliğiniz bu olsun" dedi.

Onuralp Bitim EuroCup'ta 18,4 sayı, 3,5 rebound, 3,9 asist, 1,0 top çalma ve 18,9 verimlilik puanına sahiptir. TBF Türkiye Basketbol Süper Liginde ise, 8,78 sayı, 2,76 rebound ve 8,36 verimlilik puanıyla oynamaktadır.

Genç basketbolcu adaylarına verilen tavsiyelere katılmakla birlikte onların çok çalışmasını öneririm. Özellikle doğru zamanda doğru yerde olacak şekilde karar vermeleri onların profesyonel havuzun içine girmesinin olasılığını arttıracaktır.

Çalışmalarınızda başarılar.
Paylaş:
spacer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim.
Basketbol ile ilgili fikir alış verişi için iletişime geçebilirsiniz.