BASKET HABER MENÜDE

Basket Haber

 Blogta Basketbol Haberleri Menüsü

Bloğumda basketbol eğitimleri ve aktif olarak basketbol alanındaki çalışmalarımı ön planda tutmaktaydım. Ancak takip edebildiğim kadarıyla bundan böyle basketbol haberlerini de blog yazılarımda yer vereceğim. Bunun için menüde Basket Haber diye bir bölüm açtım.

Zaman zaman güncel konularda basketbol konuşulmaktadır. Ancak bloğum temelde kendi çalışmalarımı ve Baketbol Eğitimi ekseninde olduğu için gündeme gelen basketbol haberlerine değinemiyordum. Bundan dolayı blogta eksik olan Basket Haberlerini menüye koyarak basketbolun güncel haberlerini dilim döndükçe değerlendirmeye çalışacağım.

Yeni Menü Basket Haber

Bu menü başlığı altında gündemde konuşulan basketbol konularını değerlendirecek olup. Basket Haberlerini bir de kendi gözümde değerlendireceğim. Konu başlıklarını kendimce kategorize etmiş olup zaman içinde ihtiyaca göre şekillendireceğim.

Ancak şimdilik Dünya, Türkiye, Euroleague, NBA ve Altyapı basket haberlerini yazmayı planlamaktayım. Umarım güncel basket haberlerini doğru bir şekilde yazmayı başarabilirim.

Basketbol Haberlerini yazmak isteyen değerli yazarları bu başlık altında yazı yazmaları için buradan davet etmek istiyorum. Güncel basket haberlerini takip eden ve düşüncelerini paylaşmak isteyen değerli basketbol severlere bloğumda yazı yazmaları çağrısında bulunuyorum.


Paylaş:
spacer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim.
Basketbol ile ilgili fikir alış verişi için iletişime geçebilirsiniz.