EUROLEAGUE | Sergio Rodriguez - Basketbola Aşığım

 

El Chacho

Sergio Rodriguez: 'Basketbola aşığım'


Sergio Rodriguez, Turkish Airlines EuroLeague Basketbolu ve Adidas işbirliği olan "Remember The Why" serisinin bir parçası olarak basketbola dair görüşlerini paylaştı.


Genç basketbolcu adaylarına örnek olması sebebiyle Euroleague’nin web sitesinden derlediğim yazıyı sizlerle paylaşmak istiyorum. Biraz da basketboldan keyif almanın önemini vurgulamış oluruz.

"El Chacho" lakaplı Rodriguez, 2015'te Real Madrid ve 2019'da CSKA Moskova ile EuroLeague şampiyonluğu yaşadı. 2013-14 EuroLeague MVP'si seçildi. Rodriguez ayrıca NBA’de basketbol oynadı.

EuroLeague kariyeri boyunca Sergio Rodriguez;  Vassilis Spanoulis ile birlikte EuroLeague'de 3.500'den fazla sayı ve 1.500 asist yapan iki oyuncudan biri olmayı başardı.

Sergio Rodriguez; Real Madrid’te basketbol oynamaya başlamasını kariyerini i belirleyen bir dönüm noktası olarak değerlendirmektedir.

"Bence bu benim için harika bir seçimdi çünkü şampiyonluklar kazandım."

Her şeyden önce Rodriguez, basketbol başarısı için iki ayağının da yere basmanın kritik bir değer olduğuna inanıyor. Basketbola nasıl başladığını düşünerek basketboldan aldığı keyfi hatırlatıyor.

"Günün sonunda basketbol oynayarak, sınıf arkadaşlarımızla, takım arkadaşlarımızla, eğlenerek büyüyoruz. Her gün basketbol oynamak için istediğim en büyük sebep bu."

"Çok eğlendim. Basketbol oynamaktan gerçekten keyif aldım. En sevdiğim hobim. Gerçekten farklı yerlerde oynama şansım oldu. Her gün antrenmana gitmekten gerçekten zevk alıyorum" dedi.

"Basketbola aşık olmamın ana nedeni bu."

Paylaş:
spacer

2 yorum:

Yorumunuz için teşekkür ederim.
Basketbol ile ilgili fikir alış verişi için iletişime geçebilirsiniz.