3X3 KARMA BASKETBOL PROJESİ

 🏀 OYUN BİRLİKTE HAYAT BİRLİKTE

Sosyal sorumluluk içinde yer aldığım Karma basketbol projesi Özel eğitim gereksinimi olan "Özel Sporcular" ve normal eğitimi alan "Partner Sporcular" aynı takım içinde antrenman yapar, müsabakalara katılır ve birlikte sosyal etkinlikler yaparlar. Bu amaçla bir araya gelen Özel ve Partner sporcular Özel Olimpiyatlar Türkiye bünyesinde birlikte çalışma fırsatı yakalarlar.

sosyal sorumluk


Özel sporcuların; partner sporcularla aynı ortamı paylaşmaları, partner bireylerle uzun süreli arkadaşlık kurabilmeleri ve birlikte oynadıkları maçlarda beceri seviyelerini üst seviyelere taşımaları onların özgüven ve cesaretlerini arttırarak grubun bir üyesi olduklarını hissettirir. Böylelikle özel sporcuların da bağımsız bir şekilde sosyal hayata katılmaları zamanla sağlanır.

Kendisine özgüveni gelen özel sporcuların sosyal hayata karışarak üretime destek oldukları, kendi kendilerine yetebildiklerine şahit olmak bana inanılmaz bir mutluluk vermektedir.

3x3 Karma Pota Basketbol Projesi de tam olarak bu amaca uymaktadır. Basketbolun beceri zorluğu düşünüldüğünde tam sahada 5x5 oynamak özellikle özel sporcular için daha zor olmaktadır. Fiziksel özellikleri de düşünüldüğünde yarısahada oynanan basketbol hem yaratıcılıkların hem de özgüven becerilerini daha hızlı kazanmasına imkan vermektedir.

Sahada az oyuncunun olması ve partner basketbolcuların da özel sporcuları sayı atma başarma duygularına yardım etmesiyle istendik davranışların sayısının artmasına yardım etmektedir. Böyle bir sosyal sorumluluk içerisinde yer aldığım için mutluluğum tarif edilemez.

Bu yıl Ulusal Karma Pota 3x3 Basketbol takımımızı Avrupa şamipyonasına hazırlamak için bana görev veren Özel Olimpiyatlar Türkiye ve ana sponsor Toyota'ya da destekleri için binlerce teşekkür ederim.

nba cares


"Bana kazanma şansı verin, kazanamazsam bile çabamda cesur olmama yardım edin."



Paylaş:
spacer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim.
Basketbol ile ilgili fikir alış verişi için iletişime geçebilirsiniz.